Česká pošta – Balík do ruky
Balné | ZDARMA |
---|---|
Poštovné do 5000 Kč | 129,– Kč |
Poštovné nad 5000 Kč | 129,– Kč |
Dobírka | 29,– Kč |
- Česká pošta "garantuje" dodání zásilky do druhého pracovního dne.
- Pokud Vás doručovatel České pošty nezastihne doma, Vaše zásilka zůstane na vaší dodací poště uložena 7 dnů. Pokud si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Zásilku, která se nám vrátí zpět jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme plnou výši poštovného.
- Po odeslání zásilky vám na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce, zasíláme číslo, pod kterým zásilku dohledáte na stránkách České pošty.
Zásilkovna
Balné | ZDARMA |
---|---|
Poštovné do 20 000 Kč | 75,– Kč |
Poštovné nad 20 000 Kč | NELZE DOBÍRKA |
Dobírka |
29,– Kč |
- Zásilkovna slibuje doručení do druhého dne.
- V současné době funguje 702 poboček (v České republice a na Slovensku, k 27.6.2016).
- Jakmile bude zboží připravené k odběru na výdejním místě, dostanete avízo (od Zásilkovny) e-mailem i SMS
- Sledování zásilek poskytuje zde.
- Pouze pro zásilky do 10kg (v případě překročení váhového limitu Vás budeme kontaktovat)
DORUČENÍ NA ADRESU (HD)

Balné | ZDARMA |
---|---|
Poštovné nad 1000 Kč | 109,– Kč |
Poštovné do 999 Kč | 109,– Kč |
Dobírka |
29,– Kč |
- jedná se o službu Zásilkovny, kdy vybere nejvhodnějšího dopravce jako DPD, PPL, Intime či WeDo a balík bude doručován vybranou společností.
- Možnost platby platebními kartami
- Sledování zásilek
Osobní odběr na naší pobočce
lze POUZE PO DOMLUVĚ
Jestli jste z okoli Šumperka nebo Mohelnice, můžete využít možnost osobního vyzvednutí na naší adrese Powergarage Růžová 440 Postřelmov 78969 (mapa).Zboží skladem je připraveno k vyzvednutí následující pracovní den.
Z důvodu neevidence EET nelze platit hotovostí
Vždy vyčkejte na e-mailovou zprávu od nás s potvrzením, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 721 248 259, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová. V případě jakýchkoli problémů s doručením objednaného zboží (může se jednat například o zpoždění dodání, ztrátu zásilky u dopravce nebo poškozenou zásilku) nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince +420 721248259 (Po-Pá 8:00 až 16:00) nebo nám napište na info@powergarage.cz.